خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۰ میلیاردی تجهیزات قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۲۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۱۳ دستگاه سوئیچ شبکه ( روتر ) قاچاق درجنوب تهران ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولی پور گودرزی "گفت: طی بازدید مامورین معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از انباری واقع آدرس خیابان فداییان اسلام مشاهده نمودند مقادیری سوئیچ شبکه ( روتر ) خارجی در محل موجود که متصدی انبار اقدام به ارائه اسناد گمرکی نمود.  

وی بیان داشت: اسناد وکالاها از طریق سامانه گمرکی بررسی گردید که با کالاهای موجود مطابقت نداشته و آدرس محل تخلیه کالاها می بایست شهرستان خمین باشد که در به تهران انتقال گردیده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیق از مالکین کالاها اعلام داشته اند از طرف مالک کالاها آمده اند و با وی شراکت دارند و از نوع کالاها اطلاعی نداشته است.

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی های اولیه  به جرم ارتکابی معترف و کارآگاهان با تکمیل پرونده متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را  ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: کالاها شامل تعداد ۲۱۳ دستگاه سوئیچ شبکه ( روتر ) محصول کشور مکزیک بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز