خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون ارشد دانشگاه الزهرا تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۴۷۵

​مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ دانشگاه الزهرا تا ۲۶ اسفند تمدید شد.

به گزارش ایلنا، دانشگاه الزهرا اعلام کرد: از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته در رشته‌های موجود در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم در سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند. 

بر اساس اعلام این دانشگاه رشته‌های علوم اجتماعی و اقتصادی، علوم زیستی، هنر، فنی و مهندسی، ادبیات، علوم ریاضی، علوم تربیتی و روانشناسی، الهیات، علوم ورزشی و شیمی از جمله رشته‌هایی است که متقاضیان می‌توانند بدون آزمون در آن پذیرش شوند. بر اساس اعلام این دانشگاه و متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان فوق باید در بازه زمانی اول مهر ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ دانش آموخته شوند. همچنین چنانچه ظرفیت بدون آزمون رشته‌ای با ۱۵ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود صرفا تقاضای دانشجویان دانشگاه الزهرا با میانگین معدل کل ۱۰ درصد برتر بعدی در پایان شش نیمسال در صورت دارا بودن شرایط بررسی می‌شوند. 

همچنین مدت مجاز برای دانشجویان تحصیل همزمان در دو رشته حداکثر ۱۰ نیمسال تحصیلی است و پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یکبار امکانپذیر است. 

دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته باید سنوات تحصیلی آن‌ها از ورود به رشته در دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته و دانشگاه دوم حداکثر هشت نیمسال باشد و مقایسه معدل با دانشجویان دانشگاهی که مدرک گرفته است انجام می‌شود. بر اساس اعلام دانشگاه الزهرا مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه تا ۲۶ اسفند ماه ۹۹ تمدید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز