خبرگزاری کار ایران

اعلام نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۵۱

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، جواد علمایی ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، در نشستی با مسئولان این واحد دانشگاهی حضور یافت. 

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تأکید بر اهمیت برگزاری کلاس‌های عملی به صورت حضوری برای دانشجویان، گفت: اگر دروس عملی به صورت حضوری برگزار نشود، دانشجویان نمی‌توانند از نزدیک با نحوه استفاده از تجهیزات و امکانات رشته خود آشنایی پیدا کنند. 

وی ادامه داد: طی بررسی‌های کارشناسی انجام‌شده، مقرر شد کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق زرد و آبی، با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی، به‌صورت حضوری برگزار شود. بر این اساس، دانشجویان در مناطق زرد و آبی به گروه‌های کوچک تقسیم شده و در سه روز متوالی به‌صورت جداگانه، تعداد کل جلسات واحد عملی خود را گذرانده و سپس در آزمون واحدهای عملی خود شرکت می‌کنند. 

معاون دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: این راهکار به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان است. البته این دستورالعمل برای مناطق قرمز و نارنجی اجرا نخواهد شد. 

علمایی با تأکید بر اینکه دانشگاه قوه عاقله کشور برای حل مشکلات جامعه است، گفت: اساتید دانشگاه باید بتوانند با تلاش‌های علمی و پژوهشی خود، به جایگاهی برسند که در کنار فعالیت‌های آموزشی، با صنعت نیز تعامل داشته و به رفع مشکلات کشور کمک کنند. 

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دولتی نبوده و وابسته به پول نفت نیست، تصریح کرد: کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای در دستورکار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت تا آموزش و پژوهش و حل مشکلات کشور توسط اعضای هیأت علمی این دانشگاه، بدون دغدغه مالی انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز