خبرگزاری کار ایران

باراش برف و باران در ۱۵ محور مواصلاتی/ واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۰۰

رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آخرین وضعیت جوی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعت جوی اظهار داشت: امروز شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، اردبیل، اصفهان، تهران ، کردستان،کرمانشاه، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، قزوین و چهارمحال وبختیاری خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: علاوه بر این بارش باران در برخی از محورهای استان‌های ایلام، گیلان و خوزستان ادامه خواهد داشت.

شیرانی با توصیه به رانندگان گفت:  با توجه به لغزندگی جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات زمستانی در خودرو خصوصا زنجیر چرخ و آگاهی از وضعیت ترافیکی قبل از سفر، با  رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه ، رعایت فاصله مناسب با خودرو ضروری است.

ریزش کوه  در کهگیلویه و بویر احمد

شیرانی در خصوص ریزش کوه  در کهگیلویه و بویر احمد گفت: شب گذشته در ساعت ۲۳ یک مورد انسداد محور در سی سخت یاسوج رخ داد. بازگشایی محور با تلاش کارکنان تلاش پلیس راه و همکاران زحمتکش راهداری انجام شد. 

واژگونی اتوبوس در لرستان

رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص یک مورد تصادف حرجی خبر داد و گفت: صبح امروز پنجشنبه یک مورد تصادف جرحی در استان لرستان رخ داد که این تصادف چهار مجروح داشته است.

وی اظهار داشت: علت واژگونی اتوبوس اسکانیا در دست بررسی است. اتوبوس فوق متعلق به تعاونی گیتی پیما اصفهان با تعداد ۱۰ نفر مسافر از اصفهان به کرمانشاه در حال تردد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز