خبرگزاری کار ایران

بادستور رئیس جمعیت هلال احمر۴ استان به حالت آماده باش درآمدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۹۴

در پی زلزله ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا و یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: دستورات لازم به ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد-چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس داده شد؛ در حال حاضر علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیابی و امدادی به کانون زلزله، هر ۴ استان در حالت آماده باش کامل به سر میبرند، همچنین چادر و اقلام امدادی آماده شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در پی زلزله ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا و یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: دستورات لازم به ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد-چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس داده شد؛ در حال حاضر علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیابی و امدادی به کانون زلزله، هر ۴ استان در حالت آماده باش کامل به سر میبرند، همچنین چادر و اقلام امدادی آماده شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

همتی در در خصوص میزان خسارت احتمالی گفت:تاکنون خسارت جانی از زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت گزارش نشده است اما آب و برق منطقه قطع شده است و تیم‌های ارزیاب اعزام شدند.

گفتنی است این زمین لرزه که در ۱۰ کیلومتری شهر سی سخت، ۱۹ کیلومتری کمه اصفهان و ۲۴ کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد و این شهر را نیز لرزاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز