خبرگزاری کار ایران

یک کشته به دلیل واژگونی ام وی ام در بزرگراه یادگار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۹۷۷

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از واژگونی یکدستگاه سواری ام وی ام در اتوبان یادگار و فوت راننده آن به علت شدت جراحات وارده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "احسان مومنی" در خصوص این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۳:۰۰ روز گذشته، در مسیر اتوبان یادگار  یک دستگاه سواری ام وی ام  به علت سرعت زیاد با جداول کناری اتوبان برخورد و سپس واژگون می گردد.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی احتیاطی  باعث شده ام وی ام   به سمت جداول کشیده و پس از یک برخورد شدید، واژگون  شود.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه  در اثر شدت ضربه راننده این خودرو در دم فوت نموده و ۲ نفر از سرنشینان  نیز مصدوم می گردند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود : با حضور عوامل امدادی  و اورژانس در موقعیت خودرو از موقعیت خارج شد و عوامل اورژانس توانستند مصدومین را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمایند .

بنابراعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مقرره حرکت نمایند و از عجله و شتاب خودداری نموده با توجه کافی  و با دقت لازم در معابر تردد نموده و حتما  از کمربند ایمنی استفاده کنند .

موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز