خبرگزاری کار ایران

اولویت‌بندی طرح‌های نیمه تمام استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۷۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تأکید بر لزوم توجه به شاخص‌های علمی و فنی استاندارد و آینده‌نگری در اجرای پروژه‌ها گفت: مجموعه مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مؤثر توسعه شهرها را سرعت می‌بخشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در آیین افتتاح پروژه‌های قرچک اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری به منظور دستیابی به افق چشم‌انداز شهرستان با توجه به جمعیت فزاینده و مهاجرپذیری قرچک، باید تمام توان فکری و انسانی خود را به کار گیرد تا این شهر برنامه‌پذیر، خلاق و پایدار باشد.

وی بیان کرد: به دنبال گسترش شهرنشینی و تغییر کالبدی، ساختار اجتماعی، سیستم اقتصادی و غیره شهرها، توجه به راهبردهای سودمند برای بهینه‌سازی زندگی شهروندان را ضروری می‌سازد و در این راستا طرح‌های جامع شهری به کمک شهرداری‌ها آمده تا روند توسعه را بهتر هدایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: طرح‌های نیمه تمام استان تهران اولویت‌بندی شده و بخش قابل توجهی از این طرح‌ها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسند که از جمله آنها می‌توان به کمربندی جنوبی قرچک اشاره کرد که یکی از خدمات مهم نظام به مردم شریف این منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز