خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

قرارگاه انتخابات ۱۴۰۰ در نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است/ رفع مشکل مسکن کارکنان ناجا با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۶۰۹

سخنگوی ناجا از تشکیل قرارگاه‌ جهادی مسکن برای تامین مسکن کارکنان ناجا و قرارگاه انتخابات برای برگزاری انتخابات‌های سال ۱۴۰۰ در نیروی انتظامی خبر داد.

«سردار مهدی حاجیان» سخنگوی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مسکن کارکنان ناجا گفت: براساس دستور سردار فرماندهی نیروی انتظامی برای تامین مسکن کارکنان ناجا، قرارگاه جهادی مسکن در استان‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این قرارگاه در کل استان‌ها نیز اجرایی شده است و اقدامات بسیار ارزشمندی در مدت زمان مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته شده است، البته کار بسیار بزرگی است و نیروی انتظامی از قبل اقدامات عقب افتاده‌ای در بحث تامین مسکن کارکنان دارد.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه برای تامین مسکن کارکنان ناجا برنامه پنج ساله در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: با دستور سردار اشتری از زمانی که قرارگاه مسکن راه‌اندازی شده، تحول خوبی در این زمینه هم در استان‌ها و هم در تهران انجام شده است. در حال حاضر نیز از برنامه مشخص سالانه، جلو هستیم، که به این دلیل است، به دستور سردار اشتری قرارگاه جهادی مسکن راه‌اندازی شده است.

سردار حاجیان همچنین درباره راه‌اندازی قرارگاه انتخابات برای برگزاری انتخابات‌ها در سال ۱۴۰۰ گفت: قرارگاه انتخابات در نیروی انتظامی راه‌اندازی شده، چرا که وظیفه انضباط‌بخشی در انتخابات و تامین نظم و امنیت براساس قانون بر عهده نیروی انتظامی است و ما این قرارگاه را راه‌اندازی کرده‌ایم، که شروع به فعالیت نیز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز