خبرگزاری کار ایران

تاکید عضو شورا بر مهارگرانی در آستانه نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۹۹

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد که در آستانه نوروز به تلاش‌ها و خدمات رسانی میادین میوه‌ و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود میرلوحی در جریان دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: سال گذشته در همین ایام، در جریان هستید که چه فضای پراضطرابی در جامعه به ویژه در زمینه اقلام مورد نیاز مردم حاکم بود. 

او ادامه داد: استحضار دارید که فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و بازارهای میوه و تره‌بار از آغاز بحران ویروس کرونا در صف مقدم مبارزه و در کنار شهروندان عزیز ایستادند و در خنثی کردن هجوم دشمنان به مردم که با اضطراب‌افکنی فضای زندگی مردم را ملتهب می‌کردند، مشارکت موثر داشته‌اند. 

میرلوحی افزود: از وزیر صمت، وزیر  بهداشت و شهردار تهران  می خواهم ضمن اینکه از همکاران این دو  بخش تشکر شود چرا که این ها زحمت مسئولانه و دلسوزانه ای انجام دادند، در آستانه نوروز 1400 که دوباره دست هایی از آستین بیرون آمده و با شروع نگرانی ها از موج چهارم بیماری تلاش می کنند تا بازار را ملتهب کنند و اقلامی نظیر میوه و مرغ را گران کنند، از این اعمال جلوگیری به عمل آورند.

میر لوحی گفت:  شایسته است تلاش این بخش ها مورد توجه قرار گیرد تا در آستانه نوروز سال 1400 مهار گرانی نیز تلاش بیشتری صورت گیرد و با عنایت به خطرات احتمالی طغیان موج چهارم کرونا با انگیزه و دقت اهتمام بیشتری به ارائه خدمات همت گمارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز