خبرگزاری کار ایران

انهدام باند فروش سلاح و مهمات غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۳۳۵

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف پنج قبضه سلاح شکاری خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ سعید راستی اظهارکرد: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در رصدهای اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه شکاری غیرمجاز در فضای مجازی مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند در نقاط مختلف تهران تعدادی سلاح شکاری غیرمجاز تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، گفت: در پالایش های اطلاعاتی سه عضو این باند شناسایی شدند و مراقبت های ویژه پلیسی از آن‌ها آغاز شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه اعضای این باند در حوالی بومهن، خیابان جمهوری و خیابان ستارخان شناسایی شد، اظهارکرد: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و ماموران موفق شدند با هماهنگی های قضائی این افراد را در سه عملیات جداگانه دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان، پنج قبضه سلاح شکاری و 30 فشنگ دست ساز کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ راستی در پایان گفت: دستگیری سایر اعضای  مرتبط با این باند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز