خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

افزایش ابتلای جوانان به کرونا در هفته‌های اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت افزایش ابتلای جوانان به کرونا در هفته‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری»، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت اپیدمی کرونا در خوزستان، بیان کرد: متاسفانه روند موارد بستری در استان خوزستان شدیدا افزایشی است و در استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس و سمنان شاهد ایجاد روند ملایم صعودی در موارد بستری روزانه هستیم.

وی ادامه داد: افزایش موارد ابتلا به کرونا در گروه‌های سنی جوان طی هفته‌های اخیر، لزوم همزیستی هوشمندانه کلیه گروه‌های سنی با بیماری را بیش از گذشته قابل اهمیت می‌کند.

لاری افزود: افزایش ابتلای گروه‌های سنی پایین‌تر به کرونا، هشداری برای ابتلای افراد سالمند خانواده خواهد بود و خطر ورود به خیز چهارم بیماری در کشور جدی است و همه ما باید برای جلوگیری از ایجاد آن دست به دست هم دهیم.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: امیدواریم با توجه به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشورمان و قدرت سرایت بسیار بالای این ویروس موتاسیون یافته، هموطنان در کلیه گروه‌های سنی، با پرهیز جدی‌تر از ترددهای غیرضروری، تشدید فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از برگزاری هر گونه دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی کمک کنند تا با همکاری یکدیگر مانع از ایجاد موج جدید بیماری در کشور بشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز