خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس آگاهی در مورد شرکت‌های خدماتی و قالیشویی‌های غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۳۳

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از هموطنان خواست از اعتماد به شرکت های خدماتی، نظافتی و قالیشویی های غیر مجاز خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "شهاب امینی"، اظهار داشت: در آستانه نوروز و آغاز فصل خانه تکانی منازل، عده ای شیاد با درج آگهی های فریبنده تبلیغاتی در معابر و فضای مجازی، سعی در جلب اعتماد عمومی کرده تا در فرصت مناسب نقشه های شوم خود را به اجرا درآورند.

وی افزود: شرکت های خدماتی، نظافتی مجاز می بایست از یک سو، دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت ها بوده و از سوی دیگر، مجوز فعالیت از اتحادیه مربوط را داشته باشند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه شرکت های غیر مجاز معمولا آدرس و مکان مشخصی برای فعالیت ندارند، گفت: این گونه شرکت ها صرفا با یک شماره تلفن اقدام به اعزام نیروی خدماتی به منازل و شرکت ها کرده و در برخی اوقات، اسامی مشابه با شرکت های معتبر را برای جلب نظر مشتریان خود مورد تبلیغ قرار می دهند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان می بایست قبل از هرگونه اعتماد به این گونه شرکت ها از طریق مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و اتحادیه مربوط، نسبت به استعلام وضعیت فعالیت آن ها اقدام و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که به در منازل جهت انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می کنند، هویت آنان و شرکت فرستنده را احراز نمایند.

سرهنگ امینی همچنین از هموطنان خواست موارد ایمنی را در نگهداری اشیای قیمتی در منازل رعایت کرده و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت های بی نام و نشان از جمله نارضایتی از انجام کار و بدتر از آن، سرقت اموال با ارزش را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز