خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه مرکزی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۹۵

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اعلام راه اندازی قرارگاه مرکزی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گفت: مصمم هستیم در گام دوم تحول در کلانتری‌های کشور با تمرکز بر استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان، "خدمات پیشگیری، قضائی و انتظامی" مطلوب‌تری به مردم ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "مهدی معصوم بیگی" در خصوص راه‌اندازی قرارگاه مرکزی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه ها (گام دوم پلیس پیشگیری برای ارائه خدمات مطلوب) اظهار داشت: بحمدالله پس از تشکیل تیم کارشناسی در این پلیس و ترسیم نقشه راه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در خصوص لزوم توجه به کلانتری‌ها، دستورالعمل اجرایی قرارگاه مرکزی تحول کوپ‌ها (کلانتری و پاسگاه) تدوین و با موافقت و تایید فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دستور اجرا قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پیشگیری با بیان اینکه هدف اصلی از راه اندازی قرارگاه، تلاش بیشتر برای تحقق فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا در خصوص ضرورت توجه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ارتقاء رضایتمندی مردم است، افزود: از اواخر سال ۹۵ موضوع تحول کوپ‌ها در دستور کار نیروی انتظامی و سکان هدایت و اجرای آن به پلیس پیشگیری ناجا محول شد و تاکنون متناسب با ظرفیت‌ها و منابع سازمانی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت به روز رسانی طرح‌های مرتبط با تحول کوپ ها، بسیج امکانات و منابع، استمرار بخشی و شتاب دهی به روند تحول کوپ با توجه به شرایط محیطی و تغییرات حادث شده، برنامه ریزی منسجم برای گام دوم تحول در این پلیس آغاز شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه در گام دوم تحول کوپ با حمایت‌های همیشگی و همه جانبه هیئت رئیسه نیروی انتظامی نگاه به درون و برون سازمان در سه مقطع زمانی کوتاه، میان و بلند مدت مورد توجه ویژه قرار گرفته است، بیان کرد: ارتقاء انگیزه و جذابیت خدمت در کلانتری‌ها از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری در راستای ارج نهادن به کارکنان خدوم و زحمتکش کلانتری است که طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط به این بخش از تحول، تدریجا به مرحله اجرا گذارده خواهد شد.

ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: در صدد هستیم با هوشمندسازی خدمات قابل ارائه توسط کلانتری‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، توسعه ارتباط برخط با سازمان‌ها و دستگاه قضائی برای دادرسی الکترونیکی، گام‌های موثری در سرعت بخشی و کیفیت بخشی به خدمات و تکریم شهروندان برداریم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تکریم مردم و کارکنان در نیروی انتظامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: سردار فرمانده ناجا فرماندهی قرارگاه مرکزی تحول کوپ را بر عهده دارد و دبیری قرارگاه مرکزی تحول کوپ بر عهده پلیس پیشگیری است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: به منظور تحول همه جانبه در ماموریت‌ها و خدمات گسترده و متنوع کلانتری‌ها، ۱۰ کمیته تخصصی در ذیل قرارگاه مرکزی تحول کلانتری‌ها پیش بینی شده که هر کدام به سهم خود ایفا گر نقش ارزنده در رویکرد جدید پلیس برای ایجاد تحرک و تحول نو در حوزه ماموریتی کوپ‌ها خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی در این خصوص گفت: قرارگاه‌های متناظر استانی و شهرستانی با مسئولیت فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها برای سرعت بخشی به این امر تشکیل و فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز