خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه نخست پژوهش‌های شهری توسط شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۸۷

شهرداری تهران از میان ۱۰۰ شهرداری کشور رتبه نخست را در حوزه پژوهش شهری کسب کرد.

به گزارش ایلنا، پایگاه رتبه بندی شهرداری های ایران، رتبه و جایگاه شهرداری های کشور را بر اساس فعالیت در حوزه  پژوهش شهری، منتشر کرد. نتایج این پایگاه معیاری برای اندازه گیری تعهد شهرداری ها به مدیریت علمی و تخصصی شهرها است. بر اساس آنچه که این پایگاه منتشر کرده است، شهرداری تهران با انجام و انتشار یک هزار و ۴۵۰ مقاله پژوهشی توانست رتبه نخست پژوهش شهری را از میان ۱۰۰ شهرداری‌ در کشور کسب کند.

پژوهش‌های شهری از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران انجام شده و سال ۱۳۹۸ هم شهرداری تهران توانسته بود رتبه نخست را از آن خود کند. به تازگی هم دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری را برگزار کرده بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، پس از شهرداری تهران، شهرداری‌های مشهد با ۴۴۶ پژوهش، اصفهان ۲۰۳، شیراز ۱۸۹، تبریز ۱۰۵ و زاهدان با ۷۲ پژوهش در رتبه‌های بعدی قرار دارند. این رتبه بندی بر اساس مجموع تعداد کل مقالاتی است که پژوهشگران و محققان کشور برای هر یک از شهرداری های ایران نوشته اند. بیشترین مقالات و پژوهش ها درباره شهرهای هوشمند، تاب آوری و مدیریت بحران، برنامه ریزی شهری و حوزه شهری بوده است. همچنین تاکنون چیزی نزدیک به ۱۸ هزار مقاله در حوزه شهری منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز