خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توصیه‌های پلیس راهور برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۲۵

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا توصیه‌هایی را به رانندگان درباره چگونگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ارائه کرد.

«سرهنگ عین‌اله جهانی» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در سراسر کشور گفت: با عرض تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همانطور که می‌دانید، راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن به عنوان اولین و مهمترین تجربه راهپیمایی با وسیله نقلیه است.

وی با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌سواران در این راهپیمایی حضور دارند، ادامه داد:  مسیرهای راهپیمایی از روزهای گذشته در سراسر کشور پیش‌بینی و اعلام شده است، بنابراین درخواست ما این است که هر گونه راهپیمایی صرفا از مسیرهای تعیین شده باشد.

 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین هنگام ورود به مسیر راهپیمایی رانندگان وسایل نقلیه با رعایت نظم و انضباط ترافیکی و با آرامش کامل و رعایت حق تقدم و سایر مقررات راهنمایی و رانندگی عمل کنند.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: تمام مسیرهای راهپیمایی تحت مدیریت ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد و تیم‌های گشتی ما و نیروهای پیاده راهنمایی و رانندگی به فاصله یک صد متری در طول مسیر راهپیمایی مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی با آرامش کامل و سرعت مطمئنه حرکت کنند. نیروهای گشتی و پیاده پلیس در فاصله یک صد متری مستقر شده‌اند. اگر تصادفی در حین حرکت اتفاق بیفتد، رانندگان توجه داشته باشند به سرعت از محل حادثه عکس تهیه کرده و خودروها را به سمت راست خیابان منتقل کنند تا با انسداد مسیر مواجه نشویم.

 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه ضمن توجه کافی و لازم به اطراف و جلو در حین رانندگی حتما فاصله طولی لازم را در حین رانندگی رعایت کنند. راکبان موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران نیز توجه داشته باشند با انضباط و به صورت ستونی و با دقت بیشتر در راهپیمایی حضور داشته باشند. همچنین استفاده از کلاه‌ ایمنی برای راکبان موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران توصیه می‌شود.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: در حین ورود و خروح به مسیر راهپیمایی رانندگان به حق تقدم‌ها و سایر مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده تا ان‌شاءالله با انضباط بیشتری راهپیمایی ۲۲ بهمن را با وسایل نقلیه برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز