خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۹۳۴

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار دکتر اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادی خواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد. 

امروز در شرایطی چهل و دو سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که کشورهای سراسر جهان با همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ مبارزه می‌کنند و هیچ‌کدام از کشورها از تهدید آن در امان نیستند؛ در چنین شرایطی که زندگی انسان‌ها و اقتصاد کشورها تحت تأثیر قرار گرفته است، دنیا شاهد کسب موفقیت‌ها و بالندگی‌های روزافزون کشورمان با وجود فشارها و تحریم‌های ظالمانه استکبار است و ملت بزرگ ایران، مقتدرانه و مستحکم گام‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و سرافرازانه کام خود را با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شیرین می‌کند. 

در حقیقت انقلاب اسلامی ایران ثمره همبستگی و پایداری مردم و اندیشه‌های مدبرانه امام راحل (ره) است که بعد از ۴۲ سال همچنان با قدرت پابرجاست. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و به‌ویژه سردار بزرگ اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به آحاد مردم ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز