خبرگزاری کار ایران

رونمایی از محلول ضدعفونی کننده طبیعی با ۹۹ درصد اثربخشی در برابر کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۷۰۶

با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از محلول ضدعفونی کننده طبیعی و گیاهی IMC ORGA در پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز طی مراسمی با حضور ‌ علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از مسئولان از محلول ضدعفونی کننده طبیعی و گیاهی IMC ORGA در پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

زالی رونمایی از محلول تمام ارگانیک ضدعفونی کننده با استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی، دانش فنی پیچیده، سازگار با محیط زیست و اخذ استاندارهای لازم توسط محققان داخلی را باعث افتخار دانست و فعالیت‌های پژوهشگران در پارک فناوری پردیس را غرورانگیز توصیف کرد.

وی با بیان این که توسعه صنعت و ارتباط مؤثرتر با علم و دانش یکی از حلقه‌های مفقوده پژوهش در سال‌های اخیر است، گفت: بستر مطلوبی که پارک‌های علم و فناوری برای محققان ایجاد می‌کنند، می‌تواند کشور را بیش از پیش به رشد و بالندگی و بلوغ علمی و صنعتی نزدیک کند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از رونمایی بیش از ۲۶ محصول مختلف از جمله ونتیلاتور، دستگاه‌های ضدعفونی کننده، زیرساخت‌های  نرم‌افزاری و ‌کیت‌های تشخیصی مختلف توسط محققان و پژوهشگران کشور در پارک علم‌و فناوری در یکسالی که از شیوع کرونا تا به امروز می‌گذرد، خبر داد و اظهار امیدواری کرد که شرایطی مهیا شود تا مردم‌ بتوانند بیش از پیش با اقدامات محققان و دانشمندان ملی آشنا شوند.

خودکفایی ملی در تولید ونتیلاتور

 زالی از خودکفایی کشور در حوزه تولید و صادرات ونتیلاتور در کشور ‌خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل این که تهویه مکانیکی برای بسیاری از مبتلایان به کرونا دشوار است و در عین حال دستگاههای موجود از کفایت لازم برخوردار نبودند، باعث افتخار است که اعلام کنیم کشور در بازه زمانی شیوع کرونا به خودکفایی در حوزه تولید ونتیلاتور رسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت انگیزه فعالیت‌های پژوهشی در محققان گفت: توجه بیشتر و رفع موانع پیش روی پژوهشگران کشور به معنای تبلیغات تجاری صرف نیست، بلکه این مهم می‌تواند انگیزه پژوهشگران جوان را در راستای اهداف مترقی کشور بیشتر کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محلول ضدعفونی کننده IMC ORGA با اثربخشی بالا در پیشگیری از ویروس کووید ۱۹، امکان نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌ها را در کمترین زمان ممکن دارد. ضدعفونی دست، صورت، بدن، سطوح سخت و نرم و ضدعفونی و تمیزکردن انواع زخم، محل جراحی و جای سوختگی از کاربردهای این محصول گیاهی است.

این محصول به تایید آزمایشگاه‌های داخلی و بین المللی نظیر انستیتو پاستور، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، سازمان پدافند غیرعامل ، CREM CO، HYGCEN  نیز رسیده است.

در تستی که در آزمایشگاه های CREM Coکانادا بر کرونا ویروس انجام شد، مشخص شده که ترکیب IMC ORGAدر از بین بردن این ویروس بسیار اثربخش عمل می کند و می تواند ۹۹.۹۷ درصد در از بین بردن ویروس اثربخش باشد. همچنین ‌اجزای مؤثره این محلول عصاره آویشن، نعنا، فلفل و زنجبیل است و PHخنثی و سازگاری با پوست از ویژگی های این محصول است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز