خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی گسترده در کارگاه نخ‌ریسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۳۵۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه نخ‌ریسی در جاده خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١۵:۴۶ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، روستای کریم آباد تهرانچی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی چند باب کارگاه و سوله در مجاورت این روستا بود که بخش های مختلف داشت. یک سوله دو طبقه با وسعت حدود ۶٠٠ متر با سقف شیروانی که محل تولید و نگهداری نخ و فعالیت ریسندگی و پارچه بافی بود، دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند طبقه بالایی که انبار مواد تولید شده بود کاملا شعله ور بود به گونه ای که از زیر سقف ها حجم از زیادی از دود و شعله بیرون می آمد، تصریح کرد: آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه همکف و کارگاه های همجوار بود. با توجه به اینکه فاصله سقف بالایی و شیروانی کم بود شدت حرارت به حدی بود که سقف دفرمه شده بود و احتمال تخریب آن وجود داشت بنابراین آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. مدت زیادی است که حریق اطفا شده است و نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز