خبرگزاری کار ایران

تکمیل نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۵۹

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تکمیل نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمی محمدی درباره حادثه کولاک و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران اظهارداشت: اگرچه قانون برای شهرداری وظیفه‌ای را در خصوص کوهستان تعیین نکرده است اما بنا به دستور اخیر شهردار تهران تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان به منظور اعلام هشدارهای لازم نصب شد.

کرمی محمدی از اتمام پروژه نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق 2،1، ۵ و ۲۲ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و با اشاره به اینکه این پروژه با برگزاری مراحل قانونی و انتخاب پیمانکاری توانمند انجام شده است، عنوان کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم تا برای حفظ سلامت و ایمنی خود به پیامهای دائمی این تابلوها توجه جدی کنند.

 وی همچنین گفت: تمام اقداماتی که تاکنون از سوی شهرداری در این زمینه انجام شده است به‌صورت داوطلبانه بوده و ناشی از احساس دین و دلسوزی مسئولین شهرداری نسبت به شهروندان و مردم عزیز مان است که شایسته هرگونه خدمتگزاری‌اند و گرنه قانون چنین وظایفی را به عهده شهرداری نگذاشته است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه ساخت، جانمایی و نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق ۱،۲، ۵ و ۲۲ خبر داد و گفت: این تابلوها در شرایطی که وضعیت جوی در کوههای شمال تهران مساعد نیست با اطلاع رسانی و اعلام هشدار بموقع، مردم را از مخاطرات احتمالی مطلع می کنند. همچنین با توجه به محل قرارگیری این تابلوها در کنار برخی رود دره های شمالی تهران می توان هشدارهای مربوط به سیلابی شدن رودخانه را نیز در فصول مربوطه منتشر و اطلاع رسانی کرد تا از بروز خسارت های جانی و مالی پیشگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز