خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله ۲ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۷۹

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از توقیف ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه خودروی وانت پیکان و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سلمان آدینه وند" اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه غرب یگان امداد پلیس تهران بزرگ، حین گشت زنی هدفمند در محدوده خیابان " ستارخان" به ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال انتقال تعدادی کالا به داخل  یک دستگاه  خودروی وانت پیکان  بودند  مشکوک شدند و  دستور توقیف خودروها را اعلام کردند.  

وی عنوان کرد:  مأموران در بازرسی از داخل خودروها تعداد ۲۰۲ قلم لوازم خانگی  و آشپز خانه  از قبیل: ۱۷۸ دستگاه اتو ،  ۴ دستگاه جاروبرقی،  ۱۲ دستگاه توستر،  ۵ دستگاه آبمیوه گیری،  ۲ دستگاه گوشت کوب برقی و یک دستگاه تصفیه آب  قاچاق، فاقد مدارک گمرکی و بارنامه  کشف کردند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه رانندگان خودروها دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه  به جرم  ارتکابی مبنی بر تهیه و حمل کالای قاچاق اعتراف کردند،  افزود:  کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۲  میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ آدینه وند  ابراز داشت: متهمان به همراه اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی وسیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز