خبرگزاری کار ایران

بررسی گزارش آخرین وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق مختلف استان‌های کشور در نهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۲۲

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری نهمین جلسه این قرارگاه به ریاست دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در محل وزارت کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر ارائه و بررسی گزارش آخرین وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در مناطق مختلف استان های کشور، اماکن و معابر عمومی، دستگاه های اجرایی، شبکه حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، مبادی ورودی و خروجی کشور؛ آخرین وضعیت تامین اعتبارات و نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور مبارزه با بیماری کرونا گزارش می شود.

دین پرست افزود: گزارش روند اجرای مصوبات ابلاغی به کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد در حوزه تامین امکانات و تجهیزات، ماسک و ملت بلون، تعیین تکلیف تجهیزات، ماسک و مواد شوینده تولید داخل مازاد بر نیاز ارائه خواهد شد.

همچنین گزارش آخرین اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ظرفیت وسائط نقلیه عمومی درون شهری در  این جلسه ارائه خواهد شد.

دبیر قرارگاه عملیاتی تصریح کرد: مطابق روال هرجلسه قرارگاه، نماینده وزارت بهداشت و درمان نیز گزارشی از کمیته عالی نظارت، از روند اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در کشور ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز