خبرگزاری کار ایران

شهرداری تهران ملزم به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۷۵

اعضای شورای شهر تهران شهرداری را ملزم به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه در شهر تهران کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران طرح یک فوریتی الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت‌های دانش بنیان و نوآورانه در شهر تهران بررسی شد. 

زهرا نژادبهرام در توضیح یک فوریت این طرح گفت: این طرح در راستای یک اضطرار به وجود آمد و یک فوریت آن با توجه به اینکه در مقطع زمانی خاصی هستیم و برای بالابردن سرعت اجرا این طرح در غالب یک فوریت ارائه شد. 

او افزود: ما براساس متن طرح تفصیلی موظف به بازنگری آن هر ۵ سال یکبار هستیم و الان در ایام بازنگری طرح قرار داریم که فوریت این طرح را تشدید می‌کند. 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: از طرفی با فشار مداومی که از سوی دانشگاه‌های مختلف در سطح شهر ارائه می‌شود مواجه هستیم و با درخواست ایجاد نواحی نوآور از سوی دانشگاه شریف، الزاهرا، امیرکبیر و تهران مواجه هستیم و از این جهت ضرورت بررسی این طرح باید در نظر گرفته شود. با این اقدام این لایه در طرح تفصیلی شهر تهران لحاظ خواهد شد. 

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت این طرح با ۱۶ رای مثبت اعضای شورا موافقت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز