خبرگزاری کار ایران

بی‌توجهی برخی شهرداران مناطق به استفاده از مشارکت شورایاران در تهیه لیست پروژه‌های توسعه محله‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۳۸۴

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از بی‌توجهی برخی شهرداران مناطق به مشارکت دادن شورایارن برای تهیه لیست پروژه های توسعه محلی و پروژه‌های کوچک مقیاس منطقه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر طی تذکری گفت: شهردار تهران طی بخشنامه‌ای که به شهرداران مناطق ۲۲ گانه ابلاغ کرده اند، از آن‌ها خواسته تا لیست پروژه‌های توسعه محلی و پروژه‌های کوچک مقیاس منطقه را با مشارکت و همراهی شورایاران تهیه کنند و این لیست را به ستاد شهرداری و کمیسیون برنامه و بودجه و سایر کمیسیون‌های تخصصی شورا، ارائه دهند تا به عنوان پیوست‌های بودجه در نظر گرفته شود. 

او با اشاره به اقدامات شهرداران مناطق گفت: تعدادی از شهرداران مناطق در اجرای این ابلاغیه شهردار تهران و معاونت برنامه ریزی شهرداری، اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و جلسات کارشناسی و میدانی را با شورایاران برگزار کرده‌اند، اما تعدادی از شهرداران نیز به هیچ عنوان توجهی به این ابلاغیه نداشته‌اند و شورایاران این مناطق بصورت مستمر از این موضوع گلایه می‌کنند که چرا آن‌ها را در این فرایند، مشارکت نمی‌دهند. 

سالاری افزود: تقاضای من از معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، این است که در این خصوص ابلاغیه مجددی را برای شهردارانی که اهمیتی به بخشنامه شهردار تهران نداده اند، ارسال کنند تا بتوانیم در فرایند بررسی بودجه پروژه‌ها توسعه محلی و پروژه‌های کوچک مقیاس هر محله و منطقه را با مشارکت خود مردم و شورایاران در نظر بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز