خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره شایعه کاهش پرداخت حق التدریس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۳۱۹

وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای درباره شایعه کاهش پرداخت حق التدریس صادر کرد.

به گزارش ایلنا، اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره شایعه کاهش پرداخت حق التدریس منتشر شده که مستند نیست و در همین خصوص وزارت آموزش و پرورش در راستای شفافیت عملکرد و پاسخگویی به همکاران ارجمند اطلاعیه‌ای صادر کرده است. 

متن این اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید مجاهدت علمی، خلاقیت‌ها و نوآوری‌های معلمان در دوران شیوع کرونا را باید نشان بارزی از ایثار و گذشت معلمان و هراهی آنان با جامعه در شرایط بحران دانست که با اجرای نقش متفاوت خود در مسیر تداوم فرایند یاددهی-یادگیری توانستند در تحقق عدالت آموزشی گام‌های استواری بردارند. 

وزارت آموزش و پرورش همواره تلاش خودرا معطوف به قدردانی، احقاق حقوق و ارتقای جایگاه معلمان کرده است. 

نظر به سوالات تکراری که همکاران عزیز در فضای مجازی در رابطه با نحوه محاسبه حق التدریس شاغلین در اسفندماه ۱۳۹۸ و بهار ۱۳۹۹ مطرح نموده اند، مقرر گردید، در هر شهرستان بر اساس شیوه نامه‌ای که معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع ارسال می‌نماید کارگروهی متشکل از مدیرآموزش و پرورش و کارشناسان موضوعی و مرتبط و میزان حضور و کارکرد همکاران در ماه‌های مذکور برای نتیجه اعلام گردد تا مشخص شود مبلغی که پرداخت شده تا چه حد با میزان کارکرد واقعی افراد مرتبط بوده و براساس آن تصمیم گیری مقتضی به عمل آید. 

ضمن تکذیب کسری پرداخت حق التدریس‌ها و تغییر روش محاسبه کارکرد حق التدریس غیرموظف، توصیه می‌گردد؛ فرهنگیان گرامی اخبار مربوط به این وزارت خانه را فقط از طریق پورتال اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز