خبرگزاری کار ایران

طرح شهید سلیمانی در زمینه مقابله با کرونا اثرگذار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۲۳۹

استاندار تهران با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب گفت: دهه فجر فرصت خوبی است تا دستاوردهای نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح ۳۳۹ طرح صنعتی، تولیدی و معدنی استان تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و وحدت و همدلی مردم است که عزت و افتخار را برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به همراه داشت. 

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت خوبی است تا دستاوردهای نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم افزود: از بدو پیروزی انقلاب در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی دستاوردهای ارزشمندی در طول ۴۲ سال انقلاب را شاهد بودیم که از برکات جمهوری اسلامی است و به برکت فرمایشات مقام معظم رهبری در مدیریت کرونا نیز دستاوردهای خوبی را شاهد هستیم. 

استاندار تهران عنوان کرد: در مقطعی که کشورهای اروپایی و آمریکایی با ادعای پیشرفت در حوزه سلامت زمین‌گیر شدند، جمهوری اسلامی ایران تاکنون با همکاری مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدیریت هوشمند و طرح محله محوری شهید سلیمانی با چهار محور شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اجتماعی شرایطی فراهم کردیم که فوتی‌ها در استان تهران و کشور کم شده و ادامه این مسیر نیازمند پیگیری اقدامات است تا شاهد رشد ویروس نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز