خبرگزاری کار ایران

تاکید بر حفاظت هر چه بیشتر از جنگل‌های شمال

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۲۰۸

سی و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت پایدار جنگل‌های هیرکانی امروز با تاکید بر حفاظت هر چه بیشتر جنگل‌های شمال با حضور رییس سازمان جنگل‌ها و مدیران دست اندرکار حوزه جنگل و استان‌های شمالی به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط تصویری برگزار شد.

به گزارش ایلنا موضوع حفاظت از جنگل و تقویت پوشش حفاظتی، انجام مطالعات تفضیلی و ارزیابی کمی و کیفی جنگل‌های هیرکانی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

پس از برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت پایدار جنگل‌های هیرکانی، موضوع نخستین جلسه ستاد ملی راهبری حمایت از جنگل‌های زاگرس با حضور اسحاق جهانگیری - معاون اول ریاست جمهوری - مطرح شد که رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: دبیرخانه این شورا در سازمان جنگل‌ها در حال شکل‌گیری است و اعضای این دبیرخانه باید مشکلات موجود در بخش جنگل‌های زاگرس را شناسایی و فهرست کنند تا وظایف هر یک از دستگاه‌های دولتی که عضو این شورای سیاستگذاری هستند تعیین و ابلاغ شود.  

مسعود منصور شکل‌گیری دبیرخانه سپس تدوین سند جامع با عنوان حفاظت و احیای جنگل‌های زاگرس از سوی سازمان را یک ضرورت دانست و گفت:  در ‌این سند فهرست موضوعات اصلی تعیین و مشخص می‌شود که چه دستگاه‌هایی در ظرف چه زمانی باید وظیفه واگذار شده را به انجام برساند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، در این نشست عباس سمیعی - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها - گفت: طرح‌های منابع‌ طبیعی با توجه به اثربخشی در جامعه نیازمند اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است و برای شناخت صحیح و جامع از ابعاد طرح‌های منابع‌ طبیعی دارا بودن پیوست‌های فرهنگی طرح‌ها امروز یک ضرورت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز