خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ تا ۲۰ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۲۸

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ تا ۲۰ بهمن تمدید شد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از تمدید مهلت کنکور سراسری  ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: کنکور سراسری هر ساله به منظور پذیرش دانشجو از طریق آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی‌، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری ۱۴۰۰ اقدام نکرده‌اند، این مهلت تا دوشنبه ۲۰ بهمن ماه تمدید شد. همچنین داوطلبانی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند در این مدت نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

زرین آمیزی در خصوص آخرین  آمار ثبت نام گفت: تاکنون تعداد ۸۷۹ هزار و ۴۶۰ نفر در چند گروه و تعداد ۶۹۸ هزار و ۴۲۸ نفر در یک گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: به منظور پیش بینی‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش هر گونه مخاطرات برای متقاضیان آزمون، زمان برگزاری آزمون سراسری به چهار روز افزایش یافت و آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در روزهای چهارشنبه ۹ تیر، پنجشنبه ۱۰ تیر، جمعه ۱۱ تیر و شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌گیرد و تاکنون بیش از ۸۹۰ هزار نفر در چند گروه ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز