خبرگزاری کار ایران

امروز و با حضور ۸۷ هزار و ۶۸۰ داوطلب؛

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برگزار شد/ اعلام نتایج تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۱۴

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور ۸۷ هزار و ۶۸۰ داوطلب در ۱۸۰ رشته و یک هزار و ۳۳۷ رشته محل برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور تهران شرق گفت: از مجموع داوطلبان، ۴۰ هزار و ۷۵۴ داوطلب مرد و ۴۶ هزار و ۹۲۶ داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده اند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۵ گروه آزمایشی بانظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام نور برای حفظ پروتکل های بهداشتی در ۱۶۷ حوزه امتحانی در ۳۱ استان کشور و در نهایت دقت و سلامت برگزار شد.

وی با عنوان اینکه آزمون امروز ساعت ۸:۳۰ آغاز شد، تاکید کرد: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش سامانه خود اظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه‌های امتحانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور یافتند. 

وی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور ۳۰ هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا پایان سال اعلام می‌شود. وی در پایان یادآور شد: دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز میکنند و کلاس‌ها به صورت مجازی و غیر حضوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز