خبرگزاری کار ایران

دستگیری مامور قلابی در جنوب غرب پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۰۶

​رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مامور قلابی با تلاش تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ ورد آورد خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره اخاذی اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر این که فردی خود را به عنوان مامور معرفی کرده و با مراجعه برخی افراد  از آنان مبالغی را  اخاذی می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ وردآورد   قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد که این مامور قلابی با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند  اطراف میدان آزادی سوژه های خود را شناسایی و با ترفند های خاص و به بهانه های مختلف از آنان وجه نقدی را  دریافت می کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  بیان کرد: پس از چند  شبانه روز کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی این مامور قلابی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و  در بازرسی از وی تعدادی تجهیزات قلابی پلیس کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تاکنون ۲۵ نفر شاکی در این خصوص شناسایی شده و متهم در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۳۰ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است .

رئیس پلیس پیشگیری  تهران در پایان از شهروندان خواست: فریب افراد جاعلی که به قصد اخاذی و کلاهبرداری با جعل عناوین و البسه نظامی و سازمانی ارگان های امنیتی و انتظامی وارد عمل شده و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هرکاری می زنند را نخورده و در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز