خبرگزاری کار ایران

دستگیری زورگیران محله "تهرانپارس"

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۰۲

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر که از راننده خودروی پژو ۲۰۶ در محله "تهرانپارس" زورگیری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" اظهار داشت: پرونده ای با موضوع زورگیری و سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه به دادخواهی خانمی از کلانتری ۱۴۴ "جوادیه تهرانپارس" به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم این پلیس اظهار کرد که در داخل خودروی پژو ۲۰۶ در محله تهرانپارس نشسته بودم که ناگهان مردی درب خودروام را باز کرد و گوشی ام را با تهدید سلاح سرد سرقت و با خودروی سواری پراید سفید رنگ گریخت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: با عنایت به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت بعنف این پایگاه وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه از محل سرقت، دریافتند که سارق پس از زورگیری سوار بر  یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ شده و به همراه راننده خودروی پراید که کمی عقب تر از خودروی شاکی متوقف بوده از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی چهره سارقان شناسایی شد، اضافه کرد: با تطبیق چهره متهمان با تصاویر مجرمان مشخص شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر به همین عناوین مجرمانه مدتی را در زندان سپری کرده است.

سرهنگ مجیدی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات انجام شده مخفیگاه متهم در شهرستان "اسلام شهر" شناسایی و ماموران موفق شدند با هماهنگی های قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه  متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی علت سرقت را بیکاری و نداشتن پول به همکاری  همدستش اعتراف کرد، ادامه داد: متهم دوم پرونده نیز در محدوده "پل سید خندان" در حالی که قصد سوار شدن بر خودرواش را داشت دستگیر و بدین ترتیب با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشف جرایم احتمالی متهمان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز