خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر لزوم توجه مسئولان به فرصت خدمتگزاری به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۹۴

استاندار تهران با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار است بر لزوم مغتنم شمردن فرصت خدمتگزاری به مردم توسط مسئولان تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تجدید میثاق استاندار تهران با آرامان های امام خمینی(ره) با بیان اینکه برعهده گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی ایران فرصت خوبی برای خدمتگزاری است اظهار داشت: کسانی که به مسئولیتی در این نظام می رسند باید قدر این لحظات برای خدمت به مردم بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: خدمت به مردمی که در صحنه های مختلف نظام از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه های پس از آن همیشه در صحنه بودند یک افتخار بزرگ است که باید مسئولان آن را مغتنم بشمارند.

استاندار تهران عنوان کرد: تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل در ایام دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای یادآوری اهداف بلند ایشان است و مسئولان باید همواره در جهت آسایش، آرامش، رفاه مردم و توسعه کشور گام بردارند.

محسنی بندپی سپس با اشاره به اینکه امسال پروتکل های بهداشتی در تمامی مراسم های حرم مطهر امام خمینی(ره) رعایت شده است گفت: استانداری تهران که همه ساله با ٣٠٠ نفر از افراد از مجموعه ١٢٠ دستگاه تحت امر، ١٦ فرمانداری و ٤٤ شهرداری به حرم امام راحل می آمد امسال فقط با ٤٠ نفر به مراسم تجدید میثاق آماده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز