خبرگزاری کار ایران

تلاش برای آماده‌سازی فضای دانشگاه‌ها برای دوران پسا کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۳۷

​رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در این دوران سعی کردیم با تقویت زیرساخت‌های تربیت بدنی در دانشگاه ها، نظیر ساخت چمن‌های مصنوعی و…، فضا را برای بعد از کرونا آماده کنیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی صدیقی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آموزش عالی به شدت در این زمینه فعال است و نقش ویژه‌ای در توسعه ورزش کشور دارد. 

وی تصریح کرد: حضور در رقابت‌های ملی و بین المللی همواره نشان دهنده پتانسیل بالای این دانشگاه بوده است. 

وی به مجموعه اقدامات سازمان امور دانشجویان در زمان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در این دوران سعی کردیم با تقویت زیرساخت‌های تربیت بدنی در دانشگاه‌ها، نظیر ساخت چمن‌های مصنوعی و …، فضا را برای بعد از کرونا آماده کنیم. 

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: حفظ ارتباط با دانشجو به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا که آثار روحی و روانی بسیاری در بین دانشجویان حاکم است، بسیار اقدام بجا و شایسته‌ای است و می‌تواند نقش مؤثری در کاهش این آثار و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان داشته باشد. 

صدیقی تصریح کرد: مسابقات ورزشی به صورت الکترونیکی و از طریق طراحی نرم افزارهای جدید برگزار شد و با کمک این نرم افزارها توانستیم رقابت‌های ممکن را دنبال کنیم. 

وی همچنین از ارائه واحدهای درسی تربیت بدنی یک و دو به صورت الکترونیکی و در قالب نرم افزاری اشاره کرد و اظهار داشت: تا جایی که امکان داشت سعی کردیم در دوران کرونا، شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان را عقب نیندازیم. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با پایان بیماری کرونا بتوانیم شاهد رقابت‌های پرشور دانشجویان در میادین ملی و بین المللی ورزشی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز