خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی در گفت‌وگو با ایلنا:

اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از گسترش کرونا کماکان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۴۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و ورود خودروهای شخصی سواری با پلاک غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت ترافیکی فعلی محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس گزارش شده است. همچنین در محور شهریار- تهران محدوده های شهرقدس و زرنان ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت جوی در جاده‌های کشور گفت: شروع بارندگی در جاده ها بصورت برف و باران از روز پنج شنبه در نیمه غربی کشور پیش بینی می‌شود.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: همچنین به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو به خصوص زنجیرچرخ در مسیرهای کوهستانی توصیه می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و  ورود خودروهای شخصی سواری با پلاک غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

وی ادامه داد: محدودیت تردد شبانه خودروها نیز برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با گسترش ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز