خبرگزاری کار ایران

تولید آمبولانس توسط ایران‌خودرو برای اولین بار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۴۶۴

رئیس سازمان اورژانس کشور از تولید آمبولانس توسط شرکت ایران خودرو خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار در ایران انجام می‌شود و ما را از کشورهای خارجی بی نیاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در مراسم امضای قرارداد و تفاهم نامه بین سازمان اورژانس کشور با ایران‌خودرو با موضوع خرید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس، اظهار کرد: در این تفاهم نامه که بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و شرکت ایران خودرو دیزل منعقد می‌شود بخشی از نیازهای اتوبوس آمبولانس مورد نیاز سازمان اورژانس کشور توسط ایران خودرو دیزل تامین خواهد شد، امیدواریم بقیه نیازها مثل بیمارستان‌ها، سی تی اسکن و اتاق عمل‌های سیار را با همکاری ایران خودرو دیزل رفع کنیم.

وی  گفت: در این جلسه یک تفاهم نامه برای تولید آمبولانس با شرکت ایران خودرو به امضا رسید که این اقدام برای اولین بار در ایران انجام می‌شود و ما را از کشورهای خارجی بی نیاز می‌کند.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز گفت: خوشحالیم که در این ایام مبارک فجر که ایام تحول است، برای اولین بار این کار بزرگ را با همکاری ایران خودرو، ایران خودرو دیزل و اورژانس کشور انجام می‌دهیم.

او گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید داخلی و موضوع تحریم، برای ما توجه جدی ایجاد کرد تا از این تهدید، یک فرصت بزرگ برای خود ایجاد کنیم. شهید سلیمانی نیز بر این موضوع تاکید داشتند و ما باید راهشان را ادامه دهیم.

مقیمی تصریح کرد: سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. توانستیم بعد از ۹ سال تولید اتوبوس را از سر بگیریم و ضمانت می‌دهیم که زودتر از زمان‌بندی، ظرفیت این قرارداد را عملی کرده تا اعتماد مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: در ابتدای ایام کرونا با اقدامات جهادی توانستیم ۶۳ آمبولانس که در گمرک مانده بود را وارد کنیم. ما ظرفیت بالاتر از این خدمات رسانی یعنی افزایش تولید و نوآوری را هم داریم.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، او ادامه داد: در این شرایط تحریم، با تکیه به مهندسان و تجهیزات و انگیزه بالا در کارمندان و کارگران ایران خودرو مشکلی برای تهیه و پشتیبانی و تولید نیازهای لجستیک سازمان اورژانس، وزارت بهداشت و درمان و سایر مراجع امدادی و خدمات رسانی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز