خبرگزاری کار ایران

تبدیل فضای آموزشی به مسکونی برای جبران کمبود بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۷۳

عضو شورای شهر تهران گفت:در اداره حریم غیر ممکن است که بتوانید روال قانونی را در کمتر از یک سال و نیم به نتیجه برسانید که این موارد به دور زدن‌ها و بروکراسی شهرداری باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل آبادی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران در ادامه تذکر رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران به شهرداری درباره‌ عدم پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضا گفت: چندبار است که راجع به سازمان گردشگری و برخی مطالب دیگر تذکر دادیم و پاسخی به ما داده نشده است. ظاهرا مدیران محترم فکرشان این است که دیگر آخر دوره است و شرایط را پیش می‌بریم.

خلیل آبادی خطاب به هاشمی گفت: صیانت از این مساله با هیات رئیسه و شماست و به شهرداری بفرمایید که رفیق نیمه راه نباشند. 

او در ادامه تذکر خود گفت: ما ایراداتی به دولت برای بخشنامه‌ها و قائل شدن حقوقی برای وزارتخانه‌ها و دور زدن شهرداری می‌گیریم، در حالی که این مساله به سیستم شهرداری‌ها باز می‌گردد. آنقدر بروکراسی در شهرداری‌ها طولانی است که به جای دیگر مراجعه می‌شود. 

خلیل آبادی ادامه داد: در اداره حریم غیرممکن است که بتوانید روال قانونی را در کمتر از یک سال و نیم به نتیجه برسانید که این موارد به دور زدن‌ها و بروکراسی شهرداری باز می‌گردد. باید بروکراسی شهرداری را خودمان کاهش دهیم و جلوی این کار را بگیریم تا مردم مجبور نشوند برای دریافت تسهیلات به دولت و مجلس مراجعه کنند و شهرداری را دور بزنند. 

او گفت: متاسفانه در شهرداری‌ها برای خدمات عمومی سخت گیری‌هایی می‌شود که نهادها و مردم مجبور می‌شوند به جاهای دیگر مراجعه کنند. 

هاشمی در پاسخ به خلیل آبادی گفت: تذکر آقای سالاری مربوط به زمین‌های دولتی و دانشگاه‌ها بود که کمبود بودجه پیدا کردند و می‌خواهند اموال خود را ارزشمند کنند و بفروشند و از این روش‌ها استفاده می‌کنند. اینها تقصیر مشکلات اقتصادی کشور است. باید مواظب باشند که دولتی‌ها ما را دور نزنند نه مردم. 

او افزود: زمین‌هایی که کاربری مشخص دارند در شهر و فضای آموزشی است و می‌خواهند آموزشی را به مسکونی تبدیل کنند که ارزش آن افزایش ۱۰۰درصدی خواهد داشت و این مساله باید بررسی شود که چگونه مواظبت کنیم تا از شهر صیانت شود و در هفت هشت ماه باقی مانده شهر را از دست ندهیم. 

خلیل آبادی ادامه داد: دولتی‌ها هم به این دلیل ما را دور می‌زنند که مراتب اداری و قانونی را در بازه زمانی طولانی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز