خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده:

اهانت به کارکنان شهرداری تهران که دربرابر درخواست غیرقانونی ایستادگی می‌کنند/شهرداری از حیثیت کارکنان قانون‌مدار دفاع کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۹۹

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: شایسته است شهردار تهران با استفاده از ظرفیت اداره کل حقوقی ازشان و حیثیت کارکنان قانون‌مند و شریف شهرداری تهران حمایت و دفاع لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در جریان دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره حمایت از شأن کارکنان قانون‌مند شهرداری تهران دربرابر افراد زیاده خواه گفت: نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین منابع انسانی به شمار می‌رود که تحقق اهداف سازمان و توسعه آن در گرو بهره مندی از نیروی انسانی قانون مند، کارا و توانمند است. 

او ادامه داد: شهرداری تهران به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های ارائه دهنده خدمات در صورتی می‌تواند به طور کامل از کارایی، بهره‌وری، اثربخشی و وفاداری کارکنان در جهت نیل به اهداف و کسب رضایت شهروندان بهره‌مند گردد که موجبات رضایت‌مندی کارکنان و ایجاد فضای سالم برای آنان را فراهم کند. 

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزود: ضمن آنکه پرسنل خدوم شهرداری باید در چاچوب قانون و مقررات و حفظ خویشتنداری و توجه به اصل احترام متقابل نسبت به تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل ایشان اقدام نمایند، در برخی مواقع شاهد هستیم که کارکنان شریف و زحمت کش شهرداری تهران، در حین انجام وظیفه و زمانی که دربرابر درخواست و چارچوب خارج از مقررات افراد زیاده خواه ایستادگی می‌کنند مورد اهانت قرار می‌گیرند و آنطور که شایسته و بایسته است از آنان جمایت لازم صورت نمی‌پذیرد. 

حبیب زاده با بیان اینکه قانون گذار بر حفظ حریم کارکنان وعدم تعدی به آن‌ها در قانون تاکید و توهین به آن‌ها را در حین انجام وظیفه جرم انگاری نموده است گفت: شایسته است شهردار تهران با استفاده از ظرفیت اداره کل حقوقی ازشان و حیثیت کارکنان قانون‌مند و شریف شهرداری تهران حمایت و دفاع لازم را انجام دهد. بی‌شک احترام و ارزش نهادن به نیروی انسانی منجر به افزایش وفادار ی کارکنان به مجموعه مورد نظر خواهد شد. 

او افزود: این متن تذکر براساس درخواست تعداد کثیری از کارکنان تهیه شده که مدت‌ها است مراجعه می‌کنند و از این موضوع گله‌مند هستم و از شهرداری می‌خواهم حتما تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز