خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

جمع‌آوری ۳۲ هزار معتاد متجاهر طی ۹ ماه گذشته/ بیش از ۱۱۰۰ معتاد به کرونا مبتلا شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۹۶

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از جمع‌آوری ۳۲ هزار معتاد متجاهر در کشور طی ۹ ماه گذشته خبر داد.

«فرید براتی سده» مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت معتادان متجاهر گفت: از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری و در ۹ ماهه اخیر تقریبا حدود ۳۲ هزار معتاد متجاهر در سراسر کشور جمع‌آوری و در مراکز پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از این افراد در مراکز ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند و ۱۵ هزار و ۵۲۵ هزار نفر نیز در مراکز اقامتی و کمپ‌ها در استان‌هایی که مراکز ماده ۱۶ نداریم، پذیرش شده‌اند.

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونا این افراد هم باید به صورت خوشه‌ای جمع آوری شده و هم ظرفیت ما در مراکز نیز نصف شده است.

براتی‌سده تصریح کرد: خوشبختانه درگیری معتادان به کرونا در مراکز بسیار پایین است و حدود هزار و ۱۰۰ تا هزار و ۱۷۰ معتاد تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و حدود ۱۵۰ معتاد نیز برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و خداراشکر جز یک مورد فوتی هیچ مورد دیگری گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز