خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری در عدم حمایت از سرباز راهور/ شهرداری موظف به شکایت و تظلم خواهی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۷۰

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری گفت: شهرداری تهران موظف است نسبت به تظلم خواهی و انجام شکایت برای رسیدگی به بزه آشکار اقدام سیلی خوردن سرباز راهور اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد حق‌شناس در جریان دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: عابد اکبری سرباز جوان در خیابان انقلاب در راستای انجام وظیفه قانونی خود توسط شخصی که در لباس قانونگذار در آمده هتک حرمت شده و سیلی خورده است. 

او ادامه داد: بنابر وظیفه در راستای حفظ حمیت سازمانی و دفاع از هویت معنوی سربازان، شهرداری تهران موظف بود برای حمایت معنوی و قانونی از پلیس راهور که در این هوای ناپاک تهران به طور شبانه روزی خدمت می‌کنند حمایت قانونی نماید تا هر تازه به دوران رسیده‌ای جرات نکند به نماینده قانون بی‌رحمانه بتازد و بر گونه یخ زده‌اش به ستم سیلی بزند و با استفاده از تریبون رسمی و قلدری تمام، سرباز وطن را مورد عنایت و خطاب قرار دهد. 

حق‌شناس گفت: از آنجایی که این مهم تاکنون انجام نشده شهرداری تهران موظف است نسبت به تظلم خواهی و انجام شکایت برای رسیدگی به این بزه آشکار اقدام و در صورت استنکاف و تاخیر غیرقابل قبول سازمان مسئول نیز به صورت رسمی درخواست رسیدگی فوری به این ماجرای دردناک را فراهم نمایند. 

او ادامه داد: در اولین فرصت نسبت به تقدیر مادی و معنوی از این سرباز وطن در صحن شورا اقدام نماید. باشد که دیگر شهرمان شاهد چنین بی‌پروایی غیرقابل گذشت و بخشش و شکستن جان قانون و پای قانون شکنان نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز