خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰ میلیاردی کالای قاچاق در «تهران»

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۹۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بنگاهی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد مالک بنگاهی در حوالی خیابان فدائیان اسلام مقدار فراوانی کالای قاچاق در محل بنگاهش دپو و جمع آوری کرده است که بلاقاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند. 

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت مالک بنگاه در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مالک بنگاه با استفاده از خودروهای شوتی مقدار فراوانی لوازم خانگی قاچاق در این مکان تخلیه کرده است و قصد دارد در فرصت مناسبی در سطح بازار توزیع کند. نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل بنگاه اخذ شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی روز گذشته تیمی از کارآگاهان به محل بنگاه اعزام و ضمن دستگیری مالک بنگاه در بررسی از داخل آن ۱۵ هزار و ۲۸۶ قلم لوازم آشپزخانه از قبیل: سوفله‌خوری و سرویس ادویه‌جات قاچاق فاقد بارنامه و فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد. 

این مقام پلیسی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز