خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

افزایش بودجه شهرداری‌ها/ ۲۰۶ پروژه در روستاهای استان تهران افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۴۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به رشد ۲/۵ برابری پروژه های عمرانی استان تهران افتتاح از ۲۰۶ پروژه در روستاهای استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا چراغعلی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال ۹۹ حدود ۲۰۶ پروژه عمرانی در روستاهای استان تهران افتتاح می شود که این امر به نوبه خود یک اتفاق جدید است و اعتبارات این پروژه ها از طریق دهیاری ها و استانداری تهران تامین شده است.

وی با اشاره به پروژه های مسکن مهر ادامه داد: مسکن مهر پردیس ۱۶۱۷۲ واحد و در پرند ۴۲۷۱ واحد به ارزش بالغ بر ۳۴۱ میلیارد به بهره برداری رسیده است؛ پروژه هایی که دارای ایراداتی هستند و ناتمام مانده اند که پس از رفع شدن ایرادات با اولویت به افتتاح می رسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به بودجه شهرداری ها خاطرنشان‌ کرد: در اواسط اسفند به دستور استاندار تهران به شکل متمرکز بودجه شهرداری ها ابلاغ می شود که شاهد رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرداری ها هستیم البته این بودجه با اقدامات کارشناسانه و منابع جدیدی که برای شهرداری ها تامین می شود، افزایش بیشتری خواهد داشت.

چراغعلی عنوان کرد: در دهه فجر امسال پروژه های عمرانی استانداری تهران ۲/۵ برابر افزایش یافته است و از انجا که استان تهران بیش از این ظرفیت گسترش ندارد جهت رفع مشکلاتی از جمله آلودگی هوا، ترافیک و غیره توجه به بیشتر به روستاها در دستور کار است.

وی در ادامه با اشاره به مشکل زمین خواری گفت: با گسترش مداخلات خود و ارتباط با سایر دستگاه و سازمان ها در جهت تامین سرانه های عمومی و تغییر کاربری با ساخت و سازهای غیر مجاز مقابله می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز