خبرگزاری کار ایران

تمهیدات شهرداری برای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۵۲

شهردار منطقه ۱۱ تهران از آغاز اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در پیاده راه استاد شهریار واقع در پهنه فرهنگ و هنر رودکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان با اشاره به اقدامات انجام شده در پیاده راه استاد شهریار واقع در پهنه فرهنگ و هنر رودکی و مقابل تالار وحدت همچنین محدوده بوستان دانشجو و محوطه تئاتر شهر برای برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: این جشنواره که هر ساله از سوی اداره هنرهای نمایشی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود؛ امسال تئاتر های خیابانی خود را برای علاقمندان به هنرهای نمایشی در پهنه رودکی به اجرا گذاشته است.

آبادیان افزود: به منظور همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر،علاوه بر اقدامات خدمات شهری و پاکسازی محیطی، از سوی اداره زیبا سازی این منطقه نسبت به اجرای تبلیغات محیطی شامل نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی، آذین بندی و نصب ریسه های پارچه ای و زیبا سازی مسیر در محدوده بوستان دانشجو، محوطه تئاتر شهر و پهنه رودکی اقدام شده است.

شهردار منطقه ۱۱ بیان کرد: امسال  ۳۵ نمایش به بخش تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از بین نمایش هایی که پیش از این در جشنواره های خیابانی موفق به کسب عنوان شده بودند؛ راه یافته اند که اجرای آن از امروز ۱۲ بهمن در پهنه رودکی آغاز شده است و تا روز بیستم بهمن با حضور گروه های نمایشی از تمام استان های کشور ادامه خواهد داشت.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، او همچنین یاد آور شد : برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت تمام الزامات و پروتکل های بهداشتی با رعایت فاصله اجتماعی همه روزه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در پهنه رودکی واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار ، مقابل تالار وحدت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز