خبرگزاری کار ایران

تاکید بر تقویت توان عملیاتی و بنیه دفاعی مرزبانان / الحاق خودروهای تاکتیکی و تجهیزات نوین به مرزبانی در آینده ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۶۰

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم تقویت توان عملیاتی و بنیه دفاعی مرزبانان، از الحاق خودروهای تاکتیکی و تجهیزات نوین به مرزبانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در شورای عالی مرزبانی اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)  درود و رحمت می فرسیتم و یاد خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه شهیدان نیروی انتظامی و مرزبانی را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله فجر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مرزبانی و اهمیت حساسیت ماموریت مرزبانان بر لزوم به کارگیری نیروهای متعهد و کارآمد در مرزها در کنار توجه به "مدیریت مرزی" با تکیه بر "پایش تصویری" تاکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا بر تقویت توان عملیاتی و بنیه دفاعی مرزبانان نیز تاکید و خاطر نشان کرد: شایسته است که از عملیات های مرزی واکاوی دقیقی صورت بگیرد تا ضمن بهره مندی از تجربیات گذشته به موفقیت های روزافزون دست یابیم.

سردار رضایی با اشاره به ایثارگری های شبانه روزی مرزبانان در شرایط سخت ماموریتی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس در مرزهای ایران اسلامی همچنان جاری و ساری است و امنیت مطلوب و پایدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران محصول همین فرهنگ و روحیه دفاع مقدس و جهادی است.

این مقام عالی انتظامی تاکید کرد: بایستی با همت معاونت اجتماعی ناجا اقدامات جهادگونه و  ایثارگری های شبانه روزی مرزبانان به تصویر بکشیم و به آحاد جامعه منعکس کنیم.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری  از سخنان خود  بر لزوم ارتقاء "مهارت محوری" مرزبانان با هدف کاهش خسارات سازمانی و افزایش دستاوردهای مرزی تاکید و افزود: مردم همواره قدردان و دعاگوی دلسوزان و خدمتگزاران خود هستند و باید بگویم این مردم فهیم و ولایی قدردان دعاگوی مرزبانان می باشند؛ بنده به سهم خود از تلاش های شبانه روزی و جهادگونه مرزبانان عزیز و دلاور ایران اسلامی و حمایت خانواده هایشان تشکر می کنم.

امتیازات اشتغال و خدمت در مرزبانی و مرز تبیین و معرفی شود

این مقام ارشد انتظامی در ادامه پیام سلام و خداقوت فرمانده نیروی انتظامی را به مرزبانان ابلاغ کرد و افزود: خدمت در مرزبانی توفیق است و باید قدردان این توفیق باشیم علاوه بر این که در مرزبانی و خدمت در این رده می توانیم از فیوضات معنوی بهره ببریم لازم است که امتیازات اشتغال و خدمت در مرزبانی و مرز به درستی تبیین و معرفی شود.

سردار رضایی  بر ارتقاء "مهارت محوری" مرزبانان با هدف کاهش خسارات سازمانی و  فزایش دستاوردهای مرزی تاکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود از الحاق خودروهای تاکتیکی و تجهیزات نوین به مرزبانی در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: تقویت مرزبانی همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری "مدظله العالی " می باشد به طوری که این مهم در حکم انتصاب فرمانده نیروی انتظامی قید شده است؛ البته سردار "اشتری" نیز به صورت ویژه ای بر تقویت مرزبانی و رسیدگی به مرزبانان تمرکز و اهتمام دارند و در واقع تقویت مرزبانی در ابعاد مختلف به ویژه هوشمندسازی آن از دغدغه های جدی فرمانده ناجا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز