خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی منزل مسکونی در مشهد ۴ مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۵۶

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق دو ایستگاه برای نجات ساکنین یک مجتمع مسکونی از میان دود و آتش در بولوار حر عاملی این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،  آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت ؛ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان  ایستگاه های ۵۱و۱۰ را به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفاء حریق به محل حادثه در خیابان حجت اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهدافزود؛آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند ،آتش سوزی در قسمت راه‌پله های یک منزل مسکونی دو طبقه رخ داده و دود ناشی از این حریق در تمامی طبقات متصاعد گردیده که این اتفاق منجر به محبوس شدن ساکنین در داخل واحد مسکونی و پشت بام شده بود که بلافاصله آتش نشانان ضمن مهار حریق، اقدام به نجات ساکنین با استفاده از تجهیزات ویژه کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد؛ ‌نشانان پس تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود پایان داده و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

همچنین محمد علیشاهی مدیر روابط‌عمومی اورژانس مشهد نیز با تأیید این خبر گفت؛ در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۱۵ دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام و تکنسینهای اورژانس ۴نفر شامل ۲ زن، یک آقا و ۱ کودک را که بصورت سطحی دچار سوختگی شده بودند،ضمن درمان اولیه در محل برای مداوا تکمیلی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز