خبرگزاری کار ایران

جزئیات اجرائی فعالیت مهدهای کودک در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۹۸

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: استاندارسازی، تدوین فرایندها، صدور مجوز، نظارت بر مهدهای کودک و رتبه‌بندی آن‌ها، آموزش مربیان و چارچوب صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان و نظارت میدانی بر کار برعهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره تکلیف دستگاه‌های متولی امر پیش‌دبستانی‌ها با وجود سازمان ملی تعلیم و تربیت در امر کودک گفت: با توجه به مصوبه اخیر وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی تربیت کودک تنها مرجعی خواهد بود که در اینباره برنامه‌ریزی، مدیرت و نظارت خواهد داشت. 

او با بیان اینکه استانداردسازی نیز با آموزش و پرورش است گفت: قطعا از تجارب همکاران خود در بهزیستی در این دوره انتقالی و در آینده استفاده می‌کنیم. اما با توجه به لزوم بودن یک دستگاه مسئول که بتواند پاسخگو باشد، تمرکز مدیریت و نظارت بر عهده وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان خواهد بود. 

حکیم زاده در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این سازمان از صدور مجوز تا پیگیری و نظارت بر مهدکودک‌ها بر عهده سازمان خواهد بود، گفت: بله، استاندارسازی، تدوین فرایندها، صدور مجوز، نظارت بر مهدهای کودک و رتبه‌بندی آن‌ها، آموزش مربیان و چارچوب صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان و نظارت میدانی بر کار برعهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز