خبرگزاری کار ایران

حضور ۶۰ درصدی دانش‌آموزان مشمول در مدارس خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۴۸

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان مشمول طرح بازگشایی مدارس خراسان رضوی در کلاس‌های حضوری شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی برخی از مدارس در مناطق زرد و آبی اظهار کرد: اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان حفظ سلامتی جسمی و روانی دانش آموزان و همکاران است. 

وی بابیان اینکه زحمات و تلاش‌های همکاران ما در ایام شیوع ویروس کرونا دوچندان شده است اظهار کرد: برگزاری حضوری کلاس‌های درس درنهایت آرامش و با اطمینان خاطر دادن به خانواده‌ها درزمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه دستگاه تعلیم و تربیت استان می‌باشد چراکه بخشی از دانش آموزان استان به دلیل‌عدم وجود زیرساخت‌های لازم، به آموزش‌های مجازی باکیفیت دسترسی ندارند. 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، بابیان این‌که پس از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی، هنرجویان هنرستان‌ها در کارگاه‌های عملی در مناطق زرد و آبی و دانش آموزان مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در مناطقی که وضعیت آن‌ها آبی بوده اندیشیده شد، افزود: بیش از ۶۳ درصد دانش آموزان استان که مشمول این مصوبه می‌شدند، در کلاس‌های حضوری شرکت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز