خبرگزاری کار ایران

پلمب انباراحتکار الکل در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۶۴

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف ۴ هزار و ۶۰ لیتر الکل اتیلیک صنعتی احتکار شده در یک انبار لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «نادر مرادی» بیان داشت: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، مالک یک انبار لوازم خانگی در جنوب تهران با همکاری انباردار، مقدار فراوانی الکل اتیلیک صنعتی مورد نیاز مردم را دپو و جمع آوری کرده است و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت. 

وی عنوان کرد: با شناسایی مالک انبار و نشانی دقیق محل آن مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک انبار لوازم خانگی کاربری انبار را بدون مجوزهای قانونی تغییر داده و مقدار فراوانی الکل اتیلیک مورد نیاز مردم را در انبار با همکاری همدستش پنهان کرده و موجب بی‌نظمی در عرضه و تقاضای بازار شده است. 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از ماموران از داخل انبار کالا بازدید و ۴ هزار و ۶۰ لیتر الکل اتیلیک صنعتی که خارج از شبکه توزیع، در این مکان دپو شده بود، کشف شد. 

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه با دستور قضائی انبار پلمب و هر ۲ متهم به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال محاسبه کرده اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز