خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام کمیته امداد استان تهران انجام شد:

توزیع بسته ها معیشتی میان خانواده های نیازمند محله امام زاده یحیی (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۶۲

​هزار بسته معیشتی میان نیازمندان محله امام زاده یحیی در منطقه ۱۲ تهران با حضور قائم مقام کمیته امداد استان تهران توزیع شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در مراسمی ، با حضور محمد مهدی اسماعیلی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران ، تعداد  هزار معیشتی توسط مرکز نیکوکاری امید و مهربانی امام رضا (ع) در خانه امداد محله امام زاده یحیی میان نیازمندان شناسایی شده توسط این مرکز نیکوکاری واقع در منطقه ۱۲ تهران توزیع شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم که در مسجد امام زاده یحیی(ع) برگزار شد،با اشاره به آغاز رزمایش کمک مؤمنانه ، گفت: به دنبال دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت برای کمک به نیازمندان و همنوعان خود، تمامی نهادها از جمله کمیته امداد ، همزمان با سایر نهادها، مراکز دولتی ،گروه های جهادی و خیّران این دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و توانستیم در این زمینه اقدام مثبتی را رقم بزنیم.

وی افزود: در مرحله نخست این رزمایش تا پایان ماه رمضان در کنار خیّران  به کلیه خانواده های تحت حمایت این نهاد سبدکالا اهداء شد ؛ همچنین به در مدت زمان ایام ماه رمضان به مدت سی شب غذای گرم توزیع شد.

اسماعیلی با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش از عید غدیر رقم خورد و در ماه محرم به اوج خود رسید و تا پایان ماه صفر ادامه یافت، بیان کرد: مرحله سوم این رزمایش نیز همزمان با ایام دهه فجر در خانه های امداد آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

قائم مقام کمیته امداد استان تهران با اشاره به توزیع هزار بسته معیشتی در خانه امداد ، گفت: تشکر می کنم از تلاش ها و کمک های مردم نوعدوست که بانی این امر خیّر هستند.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک های مؤمنانه روند رو به پیشرفتی را از خود نشان داده است ، عنوان کرد: در این رزمایش با استقبال بیشتر مردم مواجه بودیم به صورتی که یک قاب زیبا از حس نوع دوستی و همدلی  در جای جای میهن از خود برجای گذاشته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کمک های مؤمنانه لازمه اش داشتن ثروت نیست،گفت: لازمه کمک های مؤمنانه داشتن اعتقاد و بااور دینی است که به لطف خداوند نزد فرد فرد افرادی که در این کشور زندگی می کنند این رزمایش روز به روز موفق بوده و توانسته است آثار مثبتی را از خود برجای بگذارد.

قائم مقام کمیته امداد استان تهران به ایجاد مراکز نیکوکاری و خانه های امداد اشاره کرد و افزود: این مراکز با هدف واگذاری امور به مردم ایجاد شده و امیدواریم با کمک خود مردم بتوانیم مشکلات نیازمندان شناسایی شده را هموار کنیم.

شایسته ذکر است: امامزاده یحیی نام بقعه ابوالقاسم عزالدین یحیی است که در کوچه‌ای به همین نام در محله‌ای حدفاصل شرقی-غربی خیابان ری و خیابان سیروس (مصطفی خمینی فعلی) و شمالی-جنوبی امیرکبیر به ۱۵ خرداد (بوذرجمهری) واقع شده‌است. این محله بخشی از محدوده بزرگ عودلاجان قدیم تهران است که از خیابان ناصرخسرو تا خیابان ری امتداد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز