خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران:

خانواده معظم شهدا بصیرترین افراد جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۶۶

همزمان با روز وفات حضرت ام البنین(س)، فرزندان، همسران و خواهران شهدای دفاع مقدس که در زندان های استان تهران خدمت می کنند، در نشستی صمیمانه با مدیرکل، از خاطرات شهدا و رشادت هایشان تعریف کردند.

به گزارش ایلنا، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب، مدیر کل زندانهای استان تهران در نشستی با همسران، خواهران و فرزندان شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: این روز فرصتی است برای تکریم و پاسداشت رشادت های همسران و مادرانی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس عزیزان خود را برای فداکاری و جانفشانی در عرصه ها و صحنه های مختلف آماده و تشویق نموده و بعد از شهادت آنان نیز با شجاعت، صبر و استقامت مانند حضرت ام البنین (س) مظهر شجاعت و وفاداری بودند.  

حیات الغیب تأکید کرد: این مادران و همسران، علاوه بر مسئولیت مادری، وظیفه مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را بر دوش کشید، صبور بودند و در مقابل ناملایمات قدرتمندانه ایستادگی کردند و الگویشان حضرت زینب (س) و ام البنین (س) بودند.

وی اضافه کرد: تقدیر از همسران و خانواده های معظم شهدا متعلق به یک روز نیست، بلکه شایسته تقدیر در تمام ایام هستند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بایستی در تمام ایام، این عزیزان را که با تأسی از اعمال و رفتار حضرت زهرا(س) درس ایثار و استقامت را آموخته، بصیرترین افراد جامعه هستند، مورد تکریم و احترام قرار دهیم.

حیات الغیب همچنین تصریح نمود: همسران و مادران شهدا، با تربیت فرزندان صالح و تحویل آن‌ها به جامعه، همچنان در عرصه حراست از ارزش‌های اسلام و اقتدار کشور نقش‌آفرین هستند و تعدادی از این همکاران ما که در سنگر اصلاح و تربیت به خدمت و حفظ امنیت جامعه مشغول هستند، فرزندان یا خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند.

مدیر کل زندانهای استان تهران با سپاس از خدمات آنان که مخلصانه و در ایام سختی مانند دوران مقابله با کرونا، امر دفاع از کیان و امنیت جامعه را بر عهده دارند، گفت: وظیفه هدایت انسان هایی که به هر دلیل در حبس به سر می برند، رسالتی سنگین بوده، این رسالت کار انبیاء می باشد، بر اساس آموزه های دینی که نجات یک فرد، نجات جامعه است، کارکنان زندان ها به همراه عزیزانی که عضو خانواده های معزز شهدا هستند، در این سنگر تلاش می نمایند.

بنا به این خبر، در ادامه نشست که فرزند شهید پورجعفری، همرزم چهل ساله سردار دلها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز حضور داشت، خواهران، همسران و فرزندان شهدایی که در زندان های استان تهران خدمت می کنند، خاطراتی از شهدا تعریف نموده، به صورتی صمیمانه در خصوص مسائل اجتماعی و شغلی درددل نموده، از این اقدام مدیرکل زندان های استان تهران تشکر کردند و با لوح سپاس، مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز