خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۳۰ مخزن آب شرب اضطراری شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۳۸۳

رئیس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران تهران از رو نمایی ۳۰ مخزن آب شرب اضطراری تعبیه شده در مراکز تخلیه امن اضطراری شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن نادی از رونمایی ۳۰ مخزن آب شرب اضطراری تعبیه شده در مراکز تخلیه امن اضطراری شهر تهران و مراسم کلنگ زنی ۷۲مخزن دیگر همزمان با گرامی داشت دهه مبارک فجر خبر داد. 

نادی در نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی سلامت در حوادث غیرمترقبه و امور سیل و شریان‌های حیاتی که در دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران کلان شهر تهران برگزار شد، بر ضرورت نصب و مورد بهره برداری قرار گرفتن ۳۷۴ مخزن آب اضطراری تا پایان سال ۱۴۰۳ در مراکز تخلیه امن اضطراری سطح کلان شهر تهران تاکید کرد. 

در این نشست که با رویکرد افزایش تاب آوری درمواجهه با رخداد زلزله و با هدف تامین آب شرب سالم برای شهروندان در شرایط اضطراری برگزار شد، روند اجرای مصوبه هفتاد و نهمین جلسه رسمی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر بهره برداری از مخازن فولادی تامین آب شرب سالم برای شهروندان در شرایط اضطراری مورد ارزیابی قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این نشست همچنین چگونگی جانمایی و نصب مخازن آب شرب سالم در ۱۰ بیمارستان شهر تهران براساس اولویت و بررسی‌های فنی کارگروه‌های تخصصی سلامت در حوادث غیرمترقبه و امور سیل و شریان‌های حیاتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز