خبرگزاری کار ایران

لزوم حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۳۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن بیان اینکه امروز قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط غیور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف شده است گفت: این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که از ورود ۹۰۰ تن مواد به بازار مصرف جلوگیری شده است، این در حالیست که از دسترسی آسان به مواد مخدر نیز پیشگیری کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مجید کریمی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در مراسم افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برای اولین بار در کشور در ۲۴ استان کشور گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان اولین وظیفه ای که بر عهده دارد برخورد با قاچاق و مواد مخدر است که از نقطه صفر مرزی شروع می شود و تا به داخل شهرها و جاده های مواصلاتی ادامه می یابد. 

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در کشور ادامه داد: امروز قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط غیور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف شده و این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که از ورود ۹۰۰ تن موادمخدر به بازار مصرف جلوگیری شده است

کریمی ادامه داد: همچنین از اینکه دسترسی به مواد مخدر به سهولت انجام شود نیز پیشگیری شده است هرچند که همچنان با مشکلاتی مواجه و درصدد برطرف کردن نقیصه های موجود هستیم. همچنین جمع آوری معتادان همیشه جزو دغدغه های مردم بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطرنشان کرد: برخی از نقاط به عنوان نقاط آلوده مطرح است که مصرف و توزیع مواد مخدر در این اماکن انجام می‌شود. با حمایتهایی که قوه قضاییه داشت و پیگیریهایی که ستاد مبارزه با مواد مخدر داشت، قانون جدید در دست پیگیری است و بعد از تصویب قانون بخش زیادی از مشکلات در حوزه معتادان و خرده فروشان مواد مخدر حل خواهد شد.

سردار کریمی درباره حمایت از خانواده آسیب دیده ها و یا خانواده های بزه‌دیده گفت: افرادی که سرپرست خانواده شان به عنوان مجرم جرائم مواد مخدر در زندان به سر میبرند و یا به عنوان معتاد در کوچه و خیابان رها هستند و یا در مراکز درمانی در حال درمان هستند باید خانواده ان ها مورد حمایت قرار گیرند. هرچند که سازمان بهزیستی کارهایی را در این زمینه انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز